cerita giler

Powered By Blogger

ho0o0ollaaa..


Wednesday, January 12, 2011

Akibat lapo yang teramat

Ari ni mood nk berblog tetibe bangkit selepas asik memikirkan kejadian yang serius memalukan..bley effect 7 keturunan kut kalau de kaum len kt situ nseb bek la sume gugurl je td tp 2 la mulut2 gugurl kan mne bley nk tahan dpd mengutuk2 org sekeliling..hukhuk (aku pun tak terkecuali lah)

Citernye bermula begini..lpas klas kol 11.55 aku and the gang singgah la dining da lapo sgt2 da ni sampai kepala pun da tak bley nk pkir ngan betol sbb lapo sgt kan..tyme smpi kt dining tu xde la ramai sgt org tp ble nk bratur tetbe je bley rmai..so ngan muka semangat nk g bratur amik nasi bley plak minah dpan aku ni bwak msuk line kawan2 ye..kalau sorg bley la aku trima lg ni mule2 2 org pastu xlame pas 2 dtg lg 2 org and ngan muke innocent nye trus redah masuk line dpan aku..tyme mmg da hangin la 1 badan aku..mule2 dalam kepala otak aku mmg rse nk balas blik je kt budak2 tu tp malas r nk kecoh2 sgt an bile pkir nasi still cukup bile smpi turn aku nk amik nasi ntey..so ngan muka redha and sparuh terpakse tu aku trus je la beratur kt blakang minah2 poyo ni..dpan dowg de mmbe aku sowg n tbe turn dye amik nasi dye offer kt aku nk cedokkan nasi kitowg sume aku pun ngan still kpale otak nk revenge kt minah2 tu pun angguk sutuju ngan excited and trus g depan amik 4 pinggan skali tuk mmbe2 aku yg tersgkut kt blakang line lg..

Tbe kt tong nasi aku pun trus la hulur kt mmbe aku yg kt dpan tu td utk cedok nasi..tyme 2 dlm kpale otak aku mmg da hepi sbb dapat balas kt minah2 tu(ntah ape2 je kan aku ni)..tp tula ntah cam mne an tgn aku bley pengko plak ari ni.. bru kena pegang 4 pinggan, pinggan2 tu jatuh plak..mmg tyme tu hanye tuhan je la taw betapa MALU nye akuuuu!!!!aaaaaaaargghhh!!!!mmg xdapat nk diselamatkan lg la kan..trus aku tunduk je kt dpan 2..mmbe aku yg len mmg da benggang la ngan aku kan..huaarg!!MALU GILE LA BHAI!!!

Pastu ni lg 1 hal!!minah2 ni bley la an perli2 aku cm da bgus sgt idup kowg an..xtaw lg langit 2 tggi ke rendah tp nk berlagak cam da taw semua..tp mende da nk jadi kan nk wat cmne..kne la trima gak lgpun mmg da slah aku gak yg g gelojoh sgt nk mkan sape suh..tp td mmg da lapo sgt agk nye smpi kepale pun da xmmpu nk berpkir ngan leby waras..huhu

Moral of the story:

Xyah nk glojoh sgt la tyme makan..kalau de rezeki korang nk makan ari 2 mmg de la..jgn risau..kalau degil sgt terima la nasib cam aku ni td..huhu

No comments:

Post a Comment