cerita giler

Powered By Blogger

ho0o0ollaaa..


Monday, November 8, 2010

My dream thing..







tetibe rase cam nk mengupdate blog ni ngan bercerita psal barang2 yang mmg aku sgt2 sukeeeee!!!and berharap yg one fine day aku akn beli brg2 ni ngan mengunakan DUIT aku sendiri.


so that's why la aku keep on kerja day and night even aku stil study..but the probs is hasil yg aku dpt dpd kerja2 yg aku buat 2 sume nye akan habis tanpa aku sedari kehilangannye..huhu


so dpd saat ni aku berazam(even blom new year) aku nk kumpul duit byk2 and melamoiaskan nafsu aku kpd brg2 aku nk mnat ni...


***************************************************

antara brg2 tersebut ialah:




ni nme dye cam polaroid. dpd cam ni klu kte amik gmba dye trus kuar gmbo kt situ..so senang la keja kite ntey xyah susah2 nk g kedai gamba tuk cuci2 gmbo..tp yg xbest gmbo yg kite amik xbley nk save dlm komputer sbb dye da mmg trus print out gmbo kite after amik gmbo 2..and one more thing yg xbest nye ialah kne bli kad gmbo nye selalu..camera 2 mmg xmahal tp kad gmbo nye yg mmbuatkan brg 2 jd mahal.di atas srana kawan2 aku, so aku pun xjd la kut nk bli camera ni sbb rse mmg sgt mmbazir jika aku bli jgak cam ni. sory cam aku dpt tgk ko dr jauh je aku xdpt nk memiliki kau..huhu :(~~~






ok yg ini speaker(rse nye org gile pun taw kut ni speaker haha pe punye dol la aku ni).brg ni mmg xmhal and myb tggu pc fair akan dtg utk aku mendapatkan brg ni(sbb lg murah kut ngehehe).aku mmg nk bli mende ni sbb sng skit nk tgk movie ramai2 lpas ni..xyah susah2 pegi wyg lg..duk blik pun da rse cm tgk wyg..kn3..??=_+~~~~







brg yg ketiga ni aku mmg ngidam nk bli..lg2 lpas mp3 ksygn aku ilang..huhu :(~~..






yg ni xde la ngidam sgt sbb aku pun da slalu bli brg ni tp yg biase2 punye je la..ntah puaka ape yg duk kt tlinga aku ni asal pkai headphone@earphone msti rusak xlme lpas 2..da byk da dlm koleksi aku ni..mcm2 bentuk & saiz de..ckp je nk yg mne sume aku da try..hehe mmg TELINGA berpuaka btol..~~~+_+



*************************************************

yg kat atas 2 sume angan2 aku je..dan insya Allah aku akan berusaha utk memenuhi semua hajat aku sebelum aku meninggalkan dunia yg fana ini..aku mmg suke simpan gadjet yg mcm kat atas 2..klu nk ikut byk lg yg aku nkbli tp wat mse ni ckup la yg kt atas 2..



No comments:

Post a Comment